Yoga Teachter Training and Study Immersion - Reisverslagen van Karin Dierckx - WaarBenJij.nu Yoga Teachter Training and Study Immersion - Reisverslagen van Karin Dierckx - WaarBenJij.nu

Yoga Teachter Training and Study Immersion

Ik ga een maand naar Thailand toe om een opleiding te volgen tot yoga docente. De opleiding wordt georganiseerd door Simon Low, en vindt plaats in het resort Samahita Retreat op het eiland Koh Samui.
Het zal hard werken zijn, zowel fysiek als mentaal. Maar ik ga ook genieten van de verdieping die ik ga vinden in mijn yoga, de groei die ik zal doormaken, en van het heerlijke warme weer en de mooie omgeving.

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2014

Geslapen als een roos...

04 Maart 2014

De laatste loodjes

26 Februari 2014

Reanimatie van ‘Little Anne

20 Februari 2014

Teenslippers, meer heb je niet nodig...

14 Februari 2014

Eerste dag vrij!
Karin

Danseres (Tapdans, Jazzdans), Yogini, moeder en echtgenote, levensgenietster, harde werkster.

Actief sinds 30 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4032

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 09 Maart 2014

Yoga Teachter Training and Study Immersion

Landen bezocht: